Vejby Borger- og Grundejerforening Arrangementer,Forsiden,Informationstavlen Juletræerne på plads til søndagens juletræsfest i forsamlingshuset

Juletræerne på plads til søndagens juletræsfest i forsamlingshuset

Der har onsdag eftermiddag været noget aktivitet med juletema på programmet ved forsamlingshuset i Vejby.

Vi har nemlig fået sat det store juletræ på plads på p-pladsen ved forsamlingshuset. Det tændes søndag eftermiddag d. 28 november 2021 til den planlagte juletræsfest kl. 14.30.

Igen i år fik vi stor hjælp af Vejby Cementstøberi med transport og kranløft af træerne.

Tusind tak.

Vi har tillige fået et juletræ sat på plads inde i selve forsamlingshuset.

Se evt. i lokalbladet “Vejby Nyt” (udgave november – december 2021 – på side 7), hvor vi har indrykket en annonce om arrangementet, der afvikles i samarbejde mellem Vejby Idrætsforening, Grundejerforeningen Melhøj, Vejby Forsamlingshus og Vejby Borger- og Grundejerforening.