Vejby Borger- og Grundejerforening Arrangementer,Forsiden Juletræet sat op ved forsamlingshuset til juletræsfesten 2022

Juletræet sat op ved forsamlingshuset til juletræsfesten 2022

Torsdag eftermiddag fik vi sat juletræet op ved forsamlingshuset samt fik vi sat lyskæderne på, således det er klar til juletræstændingen søndag eftermiddag til Juletræsfesten 2022 i Vejby Forsamlingshus.

Det er jo 1. søndag i advent nu på søndag d. 27 november 2022 og dermed igen tid til et julearrangement vi kalder for “Juletræsfesten”.

Det er Vejby Forsamlingshus, Vejby Idrætsforening samt Vejby Borger- og Grundejerforening, der står bag arrangementet for de lokale borgere i Vejby, der nu på søndag kl. 14.30 byder velkommen til julehygge, musik og julesange fra musikeren Henrik Andersen og ikke mindst så kommer selveste julemanden forbi og vil synge og danse med de små omkring juletræet inde i forsamlingshuset.

Sognepræsten Ulrik Pilemand kommer forbi og siger et par ord ved det store juletræ udendørs og ligeledes står for tændingen af lysene på træet.

Programmet for Juletræsfesten ser således ud

Her sættes lyskæden på træet (Foto: Bill Petersen Kaae)

Vejby Cementstøberi

Vi i Vejby Borger- og Grundejerforening takker Vejby Cementstøberi for transporten m.m. – det er dejligt med et lokalt firma, der hver gang træder til med støtte og hjælp til gavn for byens borgere.

Så 1000 tak til VEJBY CEMENTSTØBERI for hjælpen !!

Vejby Cementstøberi står igen for transporten af juletræet (Foto: Bill Petersen Kaae)

Juletræsfesten 2022

Vi er godt igang med de sidste forberedelser til søndagens Juletræsarrangement i Vejby Forsamlingshus.

Bemærk venligst

Begrænset antal pladser og arrangementet er naturligvis kun for Vejby-borgere.

Holdet i dag var Torben og Flemming fra Vejby Forsamlingshus samt Lene, Jørgen, Kaj, Jesper samt Bill fra Vejby Borger- og Grundejerforening.