Forsiden / Bestyrelsen / Vi søger efter friske kræfter til bestyrelsen – kom med på holdet

Vi søger efter friske kræfter til bestyrelsen – kom med på holdet

Vejby Borger- og Grundejerforening søger efter nye friske kræfter til at være en del af bestyrelsen. Og tror du at du skal knokle dagen lang med en masse frivillig arbejde er det jo slet IKKE virkeligheden. Det er faktisk nem at være aktiv i foreningen. Det kræver ikke så meget, at være blive en del af bestyrelsen og dens virke til gavn for byens borgere og ikke mindst vores medlemmer.

Vi er på udkig efter DIG til bestyrelsen

Den korte version er at deltage i ca. 5 årlige møder, give en hånd med når der skal sættes flag op i Vejby (her er vi gerne 3-4 personer pr. gang, der sætter flag op) samt give en hånd med før, under eller efter de 2 faste arrangementer, der pt. afvikles i Vejby – juletræsfesten i forsamlingshuset og fastelavnsfesten i hallen.

Kort og godt søger vi efter nye personer, der har lyst til at træde ind i foreningens bestyrelse og heraf deltage i vores ca. 5-6 årlige bestyrelsesmøder/generalforsamlingen samt give en hånd med når der f.eks skal sætte flag op i Vejby, gøres klar før/deltage ved byens fælles arrangementer sammen med personer fra forsamlingshuset og idrætsforeningen til de fælles juletræsfester og fastelavnsfester hvert år.

Vi afholder ca. 5 årlige bestyrelsesmøde som bliver planlagt et år frem, ved første møde i maj måned. Bestyrelsesmøderne holder vi iøvrigt på skift bland bestyrelsens medlemmer. Ved hver møde er der naturligvis en dagsorden så vi kan planlægge hvem der gøre hvad til kommende arrangementer osv. og naturligvis i god tid, så du kan planlægge efter egen kalender.

Nu ved vi ikke helt hvornår vores næste generalforsamling kan afholdes pga. covid-19 men det skal bestemt ikke holde dig tilbage – Du er meget velkommen til at give lyd fra dig allerede nu.

Vil du vide mere så kontakt evt. formanden Viggo Eriksen på 24 94 56 25

Vi glæder os til at høre fra dig