Vejby Borger- og Grundejerforening Forsiden Alle de nye flagstænger er klargjort

Alle de nye flagstænger er klargjort

Vi har her til formiddag på denne langfredag taget et par timer ud af vores egne kalender og fået klargjort de sidste flagstænger vi indkøbte sidste år i forbindelse med, at vi vil sætte flere flag op til f.eks til konfirmation.

Her til formiddag trak 3 mand (Viggo, Gustaf og Bill) fra Vejby Borger- og Grundejerforening, derfor i det frivillige arbejdstøj for, at få sat top og flag på de mange nye flagstænger, der fremover vil blive sat op i byen ved mærkedage.

Helt præcis kom ialt 30 stænger under kærlig behandling med boremaskine, skruer m.m. for, at blive klar sammen med de gamle flagstænger foreningen har og kan sætte op i Vejby.

Så næste gang vi sætte flag op i Vejby vil du kunne se flere flag op ved kirken, Møngevej og Rågelejevej.

God påske fra Vejby Borger- og Grundejerforening.

(d. 2 april 2021)