Vejby Borger- og Grundejerforening Arrangementer,Forsiden Fastelavnsfest 2022 med en god gang “slå katten af tønden” i Vejby Hallen

Fastelavnsfest 2022 med en god gang “slå katten af tønden” i Vejby Hallen

Søndag d. 27 februar 2022 var der fastelavnsfest i Vejby Hallen og efter sidste års aflysning pga. covid-19 var det dejligt at se en masse glade børn til en omgang “slå katten af tønden” i den lokale hal, der iøvrigt her til efteråret kan fejre, at det er 40 år siden hallen i Vejby blev indviet d. 1 oktober 1982 og dermed falder hallens jubilæum sammen med den kommende Vejby Oktoberfest d. 1 oktober 2022, men det er nu en hel anden snak.

Der var ialt ophængt 6 tønder, hvor der blev “gået til den” med køllerne på tønderne.

Vi vil gerne rette en stor tak til vores lokale Rema 1000 butik i Vejby, hvor købmand Mathias igen i år har været så venlig, at give præmierne til de forskellige kattedronninger og konger samt bedste udklædning.

TUSIND TAK TIL REMA 1000 I VEJBY

Bag fastelavnsfesten står Vejby Idrætsforening, Vejby Forsamlingshus og Vejby Borger- og Grundejerforening.

Vi har samlet lidt fotos fra dagens arrangement

Video/fotos: Bill Petersen Kaae

(udgivet d. 27 feb. 2022)