Vejby Borger- og Grundejerforening Forsiden,Informationstavlen Juletræet har vi fjernet samt et godt nytår til alle

Juletræet har vi fjernet samt et godt nytår til alle

Vi har her til formiddag fjernet det store juletræ ved forsamlingshuset, ligesom vi plejer før nytår. Det vil om nogle dage blive fjernet fra p-pladsen ved forsamlingshuset af vognmanden.

Holdet med de stærke armbøffer 😅😅 var i dag Viggo, Gustaf og Bill.

Det lille juletræ ved gadekæret lader vi står til sidst i januar måned. Det pynter i en halvmørk tid med lidt hyggelys ved gadekæret, når der kommer gæster igennem Vejby og naturligvis også til glæde for os borgere.

Vi er selvfølgelig ked af et ændret aktivitetsprogram i 2020 med det kunne ikke gøres anderledes pga. Covid-19 og retningslinjerne for bl.a vores lille forening.

Hermed vil hele bestyrelsen i Vejby Borger- og Grundejerforening gerne ønske alle et rigtigt godt nytår og tak for år 2020 og et stort velkommen til år 2021.

Godt nytår

(d. 29 dec. 2020)