Vejby Borger- og Grundejerforening Arrangementer,Forsiden Fotoserie fra juletræsfesten 2019.

Fotoserie fra juletræsfesten 2019.

Den første søndag i advent, der i år var lige på datoen d. 1 december, var Vejby Forsamlingshus rammen om en fast tradition i byen, nemlig juletræsfesten i Vejby.

Vejby Idrætsforening, Grundejerforeningen Melhøj, Vejby Forsamlingshus og Vejby Borger- og Grundejerforening stod bag arrangementet i forsamlingshuset, hvor byens børn og voksne havde mulighed for at hygge sig et par timer med besøg af julemanden og den lokale musiker Henrik Andersen spillede, og naturligvis ikke mindst et omgang æbleskiver, gløgg, sodavand og en pose slik til de fremmødte borgere.

Efter at det store juletræ på p-pladsen ved forsamlingshuset blev tændt af sognepræst Ulrik Pilemand, der forinden fortalte en historie, var der nogle bankospil som afslutning på det hyggelige julearrangementet, hvor børnene fik sunget og danset omkring det indendørs juletræet sammen med julemanden.

Fotoserie:

Foto: Bill Petersen Kaae fra Vejby Borger- og Grundejerforening.