Kontingent 2023

Velkommen til Vejby Borger- og Grundejerforening.

Kontingentet til Vejby Borger- og Grundejerforening opkræves en gang om året.

Kontingentet er følgende pris, der er godkendt på den seneste generalforsamling i foråret 2023:

Kontingentet pr. medlem er 300,- kr. pr. år.

Oversigt over vejnavne der pt. er oprettet hos “Vejby Borger- og Grundejerforening” (Oversigten er opdelt efter PBS vejkoder):

Bogknoldevej, Engvej/Englunden. Femgårdsvej, Genvej, Gl. Skolevej, Grøndyssevej, Grøndyssevænget. Hyldeager, Idrætsvej, Kirkeager, Kirkebakken, Kælderbjergvej, Mellemvej, Møngevej, Nyvej/Smutvej, P.C. Skovgårdsvej, Rågelejevej, Skrædderbakken, Stationsvej, Svejåsen, Sydskrænten, Tisvildevej, Trongårdsbakken, Vangeledsvej, Ved Sandgraven og Vesterled.

Henvendelse om kontingentet til foreningens kasserer Jesper Ewald eller foreningens sekretær Bill Petersen Kaae – se mere om kontakt under bestyrelsen