Vejby Borger- og Grundejerforening Arrangementer,Forsiden 1000 tak til Rema 1000 i Vejby for sponsoreringen til byens fastelavnsfest i hallen.

Den nye købmand Mathias Lass Thy fra den lokale Rema 1000 i Vejby var med på, at give nogle slikposer og chokoladeæsker til den kommende fastelavnsfest i Vejby Hallen, da kassereren og sekretæren fra borgerforeningen, lørdag var forbi Rema 1000 butikken for, at hente slikposer og chokolade til præmierne.

Fastelavnsfesten afvikles søndag d. 23 februar 2020 i Vejby Hallen af 3 af byens foreninger – nemlig Vejby Idrætsforening, Vejby Forsamlingshus og Vejby Borger- og Grundejerforening.

Du kan læse mere om dette års fastelavnsfest i Vejby her: https://www.vejbyborgerforening.dk/fastelavnsfest-i-vejby-hallen-d-23-februar-2020/

Borgerforeningens kasserer Peiter Sørensen (tv) tager imod den velkendt blå Rema 1000 indkøbskurv med indholdet – slikposerne og chokoladeæskerne – fra den nye købmand Mathias Lass Thy i Rema 1000 i Vejby.
TAK til Rema 1000 i Vejby for sponceringen til byens fastelavnsfest.

1000 tak til Mathias og den lokale Rema 1000 for at have ydet sponcering til aktiviteter til glæde for byens borgere – så husk at støtte op om vores sponsorer i dagligdagen, de støtter os og de aktiviteter vi laver til gavn for lokalsamfundet og sammenholdet i Vejby.

Købmand Mathias og den lokale Rema 1000 butik i Vejby var med på, at give nogle slikposer og chokoladeæsker, som vi bruger til præmierne til årets Kattekonge, Kattedronning samt bedste udklædning blandt deltagerne til fastelavnsfesten/slå katten af tønden.

Den ene af tønderne får med battet til fastelavnsfesten i 2019.
(arkivfoto)

Så er du vild med lidt slik og chokolade, så er det bare med at finde fastelavnstøjet frem eller selv få lavet noget festlig udklædning til, at tage på fastelavnsfesten d. 23 februar 2020 i Vejby Hallen.

Vi har som altid delt opslaget på vores Facebook-side samt i de to lokale Facebook-grupper “Vejbynet” og “3210 Vejby” og du må da meget gerne give det et like med på vejen.

Plakaten til dette års fastelavnsfest d. 23 februar 2020 i Vejby Hallen.