Vejby Borger- og Grundejerforening Forsiden,Fotoserie Fotoserie fra fastelavnsfesten i hallen.

Fotoserie fra fastelavnsfesten i hallen.

Vejby Hallen var i eftermiddags rammen om den årlige fastelavnsfest med en omgang “slå katten af tønden” og hygge i hallen for byens borgere. Ca. et par hundrede af byens borgere var mødt op og deltog.

Der var som altid præmier til kattekongerne og kattedronningerne fra hver af de seks tønder, der var opsat i hallen, samt præmier til de “bedste udklædte” fra hver af tønderne.

Her har vores fotograf “fanget” barnet med isklumperne på maven og en isvaffel på hoved.
Det gav titlen som “bedste udkældte” ved den lille paptønde for de mindste børn.

Vi vil takke de trofaste lokale sponsorer Rema 1000 og Circle K i Vejby, der igen i år var friske med en håndrækning til arrangementet med tøndeslagning i hallen.

Den nye købmand Mathias fra Rema 1000 i Vejby har været så flink, at give de slikposer og chokoladeæsker vi kunne uddele.

Slikposerne og chokoladeæsker fra Rema 1000 i Vejby venter på, at blive uddelt
sammen med kronerne til kattekongerne og kattedronningerne.

Alle fastelavnsbollerne til børnene har Circle K i Vejby givet til arrangementet og de blev leveret helt friske af Allan fra Circle K i Vejby.

Er der noget som en sodavand og en fastelavnsbolle !!
Hvis gode barndomsminder vi alle husker fra dengang vi selv var i skolealderen.

TAK TIL DE LOKALE SPONSORER – HUSK AT STØTTE DEM !!

Vejby Idrætsforening, Vejby Forsamlingshus og Vejby Borger- og Grundejerforening stod bag arrangementet.

Som altid kan du se vores opslag i de to lokale Facebook grupper “VejbyNet” og “3210 Vejby“- Der er tillige en lille video på vores Facebook-side: https://www.facebook.com/Vejbyborgerforening

Lidt stemningsfotos fra arrangementet: