Vejby Borger- og Grundejerforening Arrangementer,Forsiden Fastelavnsfest i Vejby Hallen søndag d. 23 feb. 2020

Fastelavnsfest i Vejby Hallen søndag d. 23 feb. 2020

Søndag d. 23 februar 2020 kl. 14.00 afholdes der fastelavnsfest / slå katten af tønden i Vejby Hallen.

Der vil være præmier til kattekonger og kattedronninger samt for bedst udklædte. Udover tøndeslagning for både børn og voksne, vil der være en fastelavnsbolle og en sodavand til børnene.

Kattekroner

Det er Vejby Idrætsforening, Vejby Forsamlingshus, Melhøj Grundejerforening samt Vejby Borger- og Grundejerforening, der står bag arrangementet for byens borgere.

Herunder kan du se annoncen for arrangementet i det seneste nummer af det lokale blad Vejby Nyt. Du finder annoncen på side 7.

Annoncen på side 7 i det seneste nummer af Vejby Nyt for fastelavnsfesten
i Vejby Hallen – søndag d. 23 februar 2020.

Et foto fra sidste års fastelavnsfest i hallen med “Slå katten af tønden” i Vejby Hallen.
Foto: Bill Petersen Kaae
Fastelavn 2019 – Slik på gulvet