Vejby Borger- og Grundejerforening Forsiden,Informationstavlen Covid-19: Information ang. foreningens virke i disse coronatider

Covid-19: Information ang. foreningens virke i disse coronatider

Vejby Borger- og Grundejerforening er naturligvis osse påvirkede af coronakrisen og den delvise nedlukning landet står i for tiden.

Helt konkret betyder det, at vi ikke kan/bør mødes og lave småtings arbejde, at vi ikke har mulighed for at afholde vores næste bestyrelsesmøde d. 7 april samt at den kommende generalforsamling d. 28 april må aflyses jf. regeringens retningslinie om max. 10 personer i en forsamling forløbig til d. 10 maj 2020.

Når vi ved mere om at måtte mødes i en større forsamling melder vi ud hvornår generalforsamlingen kan afholdes.

Heldigvis stod vi ikke foran et stort arrangement, der var planlagt og meldt ud til medlemmerne og borgerne i Vejby – og derfor skulle aflyses pga. coronavirus og de retningslinier, der naturligvis skal følges.

God påske fra bestyrelsen