Vejby Borger- og Grundejerforening Arrangementer,Forsiden,Informationstavlen Juletræerne med lyskæder op er nu sat op trods juletræsfesten i år er aflyst pga. covid-19

Selvom årets juletræsfest i Vejby Forsamlingshus i år er aflyst pga. covid-19, så har vi dog valgt, at indkøbe et par juletræer ligesom vi plejer – et stort træ og et mindre træ ligesom vi plejer at gøre sidst i november måned og forhåbentlig til glæde for byens borgere og gæster, her i den søde juletid, når du/I kommer forbi forsamlingshuset og gadekæret.

Torsdag d. 26 november 2020 satte vi det store juletræ op foran forsamlingshuset og i dag lørdag har vi sat et juletræet op ved gadekæret.

Vi skal hilse og sige at det var en halvkoldt fornøjelse vejrmæssigt, at sætte træet op og ikke mindst at komme lyskæde på rundt omkring grantræet denne lørdag formiddag, men hvad vi frivillige ikke gøre for vores lille by.

Iøvrigt skal der lyde en stort tak til Vejby Cementstøberi for deres transport af begge grantræer.

Vi har delt opslaget som altid i begge de lokale Facebook grupper – “VejbyNet” og “3210 Vejby“.

Også håber vi at kunne holde juletræsfesten i forsamlingshuset igen til næste år.

God jul fra alle os i Vejby Borger- og Grundejerforening.