Vejby Borger- og Grundejerforening Arrangementer,Forsiden,Informationstavlen Juletræsfest 2023 – søndag d. 3 december 2023

Juletræsfest 2023 – søndag d. 3 december 2023

Nu er det snart jul og det betyder blandt andet igen årets lokale juletræsfest i Vejby Forsamlingshus for byens borgere. Datoen i år for 1. søndag i advent er d. 3 december 2023 og juletræsfesten begynder i Vejby Kirke med en Adventsgudstjeneste kl. 14.00 med vores sognepræst Ulrik Pilemand, her er alle velkomne.

Selve juletræsfesten i Vejby Forsamlingshus for borgerne i Vejby er fra kl. 14.30

Og jo, naturligvis har vi en aftale med julemanden og hans nissebørn om, at de kommer forbi og synger og danser med rundt om juletræet sammen med den lokale musiker Henrik Andersen – det bliver ikke større !!

Det er følgende foreninger, der står bag juletræsfesten i forsamlingshuset enten med mandskab og/eller økonomisk midler: Vejby Idrætsforening, Vejby Forsamlingshus, Melhøj Park Grundejerforening og Vejby Borger- og Grundejerforening.

Programmet og ca. tidspunker for arrangementet kan du se herunder i plakaten.